onsdag 23 november 2011

Onsdag

Tjejerna är på dagis, jag och Robin har varit och handlat. Nu har vi slöat i sängen en stund och Robin somnade, stackarn blir så trött av det här jobbet med alla dessa omställningar, men nästa gång han kommer hem igen så är det slut på det, då är det här jobbet klart. Skönt att få ha honom hemma nu när tjejerna ska fylla år och runt jul! Ikväll ska jag färga håret, står inte ut med den långa utväxten mer. Imorgon ska jag städa och ta fram advents ljusstakarna och sätta upp gardiner, resten ska jag försöka spara med till efter flickornas kalas. Fredag har vi inga planer än så länge. Sen på lördag ska vi fira min morfar som fyllde 70 i söndags! Jag tycker om när det händer saker, tycker att det är jätte skönt att ha planer! Blir så himla rastlös annars!

Inga kommentarer: