tisdag 29 november 2011

Kyligt

Burr! Idag var det lite kyligt! Endast 1 plusgrad. Jag är en riktig fryslort, tycker att det känns lite jobbigt att ungarna är ute och leker i två timmar nu på morgonen på dagis bara för att jag tycker det var kallt. Men dom är väl påklädda och jag vet innerst inne att dom inte fryser och att dom tycker att det är jätte roligt att vara ute.
I söndags åkte Robin, för sista gången förhoppningsvis, ja på det här jobbet iaf. Tanken sen är att han ska vara hemma hela december och sen har han ev ett annat jobb på gång i januari, känns riktigt bra! Jag har sökt jobb på Lidl här i stan så nu är det bara att hålla tummarna. Igår spenderade vi dagen men Malin och Sid, åt middag, fikade och busade så klart! Idag blir det playdate i lekparken efter dagis med Malle och Alva, Sandra och grabbarna och Malin och Sid. Men innan dess ska jag dammsuga, besikta om våran bil och åka och köpa lite fika att ta med till lekparken.

Inga kommentarer: