tisdag 5 juli 2011

Järvzoo

Förlåt igen för att jag är så himla dålig på att uppdatera! Men nu är Robin hemma och bloggen blir bortglömd..
I Söndags var vi till Järvzoo med Emil, Malin och Sid. Ungarna älskade att titta på alla djuren! Var en riktigt trevlig dag. Dessutom lyckades vi se alla djur förutom vanliga rävar! Riktigt bra gjort tycker jag. Var nog en bra dag för en sån utflykt, det var mulet och ganska svalt så djuren var väldigt aktiva! Såg nog bland det gulligaste jag sett också, vargvalpar, huuur söta som helst!
Igår var vi bara hemma och tog det lugnt hela familjen Och idag har jag tänkt att försöka få med karln på en fisketur! Får se hur det går, inte för att han inte gillar att fiska utan för att han ofta hellre ligger hemma på soffan! Sånt får jag spader av, är alldeles för rastlös för att ligga på soffan en hel dag men det kan han göra utan problem!
Här kommer lite bilder från Järvzoo!









1 kommentar:

SandraMadeleneJohansson sa...

Näe fy skäms på han, latmaskar gillar vi inte. Man ska ta tillvara på dagen, speciellt han som är borta i en vecka i sträck från barnen och dig ;)

Ibland får man vara lat men inte för ofta ;P