söndag 5 juni 2011

Söndag

Spenderar ingen tid alls vid datorn sånna här dagar! Har varit ute i solen både idag och igår. Igår var vi till bollnäs och shoppade lite krukor till våran uteplats, Malin, Emil och Sid var här och vi tog en promenad och lekte massor ute. Jag och Malin var även på loppis , jag köpte en trälåda som jag har sått morötter, sallad och gräslök i, köpte även en stol som ska stå ute med en blomma på. Den här dagen har också spenderats tillsammans med dom, blev en promenad och utelek idag med. Senare idag kom min pappa, han tjej och dotter på middag.

Det var en kort och lite flummig uppdatering :P Kommer bilder en annan dag!
Nu är det sommar!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

En jättegod middag vill jag tillägga! Köttfärsbiffar med fetaost... mmmm.
Hälsningar från Carina