söndag 12 juni 2011

Solo

Då var det söndag igen och pappa Robin har fått nytt jobb så idag har han åkt ner till Göteborg för att jobba. 6 dagar blir han borta åt gången och där i mellan blir han hemma 5 dagar. Trist att vara ensam men ack så trevligt när lönen kommer!
Igår var vi och badade! Jag tog mitt första dopp på två år! Tjejerna badade också, dom tog sitt andra dopp någonsin igår. Dom hann nämligen med ett dopp i fredags också när vi tog en promenad till en närliggande sjö. Tanken var att dom skulle bada fötterna men det gick inte riktigt som planerat, dom hann bara i med tårna sen var hela ungarna i vattnet! Och dom skrattade så dom höll på att kikna! Underbara ungar! Tyvärr så blev det inga foton varken då eller igår... Är så dålig på att komma ihåg att knäppa kort, kameran ligger alltid i skötväskan så jag kan inte skylla på att jag glömmer den hemma heller! Ska bättra mig, jag lovar!
Nu ska jag ta och göra lite nytta innan tjejerna vaknar för då ska vi till Malin och Sid och äta middag, hennes karl och min är på samma jobb så hon är också solo så varför inte äta middag tillsammans istället för att äta själva på varit håll!?
Ha det toppen!

Inga kommentarer: