söndag 29 maj 2011

Söndag kväll

Flickorna sover, Robin tränar och jag har precis ätit lite kvällsfika.
Idag har vi haft en hemma dag hela familjen. Robin jobbade kväll både fredag och lördag så helgen har varit väldigt lugn. I torsdags var vi till BVC, Agnes vägde 11,9 och är 83 lång. Tove vägde 12,4 och var 84 lång. Dom fick även en varsin spruta i ena armen. Det gick väldigt bra, nästan inga tårar alls. Agnes blev mer ledsen när hon skulle vägas och mätas, hon var jätte trött och blev super blyg för läkaren!
Till veckan har vi inga planer än så länge mer än att jag tänkte ta med mig tjejerna och åka med mamma när hon har en körning till Huddik, hon kör buss och har lunchrast när hon kommer dit så vi brukar käka lunch och gå lite på stan.
Malin ska börja skola in Sid på dagis imorgon, det ska bli spännande och se hur det går, han är ju så liten tycker man! Men det går nog galant! Han är en cool liten kille som inte blir blyg i första taget!

Måste verkligen försöka få ordning på bloggandet med mobilen, det skulle bli en hel del mer inlägg då! Men jag behöver hjälp av någon som kan med det där för jag lyckas inte!

Ha det bra så länge!

Inga kommentarer: