tisdag 26 april 2011

Mycket dålig på att uppdatera

Ja det har blivit så nu när det har varit påsk och så himla fint väder! Idag är det grått och små duggar lite så nu kan jag skriva ett inlägg :)
Här får ni en kort uppdatering av våran påskhelg.
I fredags var vi på kalas för Liam och Elliot. I lördags var vi till min mormor och morfar och åt påsk middag och hade det trevligt, iaf jag, Robin fick i sig lite för mycket dricka så han blev lite dålig, självförvållat! I söndags var Robins mamma, mormor och stora syster Sandra här och åt grillat med oss, mycket gott! Igår var Malin och Sid här och vi gick en långpromenad på en och en halv timme! Hur skönt som helst. Och idag har jag och tjejerna varit ner på stan och köpt skjorta och slips till Robin för på fredag ska hans pappa begravas.. Har även varit och handlat lite mat. Nu sover tjejerna en stund och jag ska sjunka ner i soffan en stund som den latmask jag är! :)

Inga kommentarer: