måndag 18 april 2011

Måndagh

Ber om ursäkt för dåligt uppdaterade. Det har varit full upp i helgen, förts var det kalas för min syster i lördags som blev 18! Sen igår var det dop för Alva sen var vi ut till Malin, Emil och Sid och hälsade på ute i Malins föräldrars stuga.
Angående viktnedgången så har det fuskats en hel del i helgen men har inte gått upp något iaf, men nu är det ny vecka och nya tag!
Min mens har varit minst sagt konstig den här gången, jag har bara haft små små blödningar så jag tog ett gravtest idag men är inte gravid, är det någon som vet om mensen kan bli lite annorlunda för att jag utesluter socker nu och har bytt kostvanor?
Idag kommer Sandra och pojkarna in och säger hej, dom har varit bort resta några veckor så det ska bli kul att få babbla av sig lite :) Flickornas gammelfarmor och kusin Freja kommer också en sväng, hon var barnvakt och hade tråkigt :P Jag har lagt tjejerna en stund nu så dom ska orka leka när vi får besök, själv ska jag sätta mig ute i solen en stund! Underbara väder! Ha en bra dag kära läsare!

Inga kommentarer: