söndag 10 april 2011

Grillpremiär!

Idag har vi haft grillpremiär här hemma! Emil, Malin och Sid gjorde oss sällskap! Det var mycket gott och trevligt, jag och Malin tog oss även ett glas vin kvällen till ära. Nu sover tjejerna och Robin, han har jobbat hela helgen och somnade på soffan så fort vi blev ensamma.
Har vägt och mätt mig idag men det hade inte hänt så mycket. Hade gått ner ½ kg ungefär och en centimeter på alla mått, är nöjd ändå då jag fuskat både igår och idag och inte har rört på mig så mycket. Imorgon är det ny vecka och nya tag!
Den här veckan har vi inga planer alls innan helgen för då är det 18års kalas för min syster på lördag och på söndag är det dop för lilla Alva. Kan inte förstå att min lilla syster blir 18! Jösses vad tiden går fort. Så är det någon som vill ha besök eller komma och hälsa på oss så är det fritt fram hela veckan!
Nej, nu ska jag göra mig i ordning för natten, är trött ikväll, natti natti!

2 kommentarer:

Malin sa...

Mycket trevilg Grillpremiär! =)

the four of us sa...

ojaa :)