onsdag 6 april 2011

...

Sitter och väntar på att Robin ska komma hem, han jobbar sent.. Han började inte fören vid elva då det inte var tänkt att han skulle jobba idag men fick åka iväg i hast så han jobbar in lite timmar nu, jag ska snart lägga tjejerna för natten. Just nu leker dom för fullt.
Tänkte försöka ge er en liten uppdatering eftersom det inte blivit mycket bloggande på senaste tiden. Förra veckan var ju Tove sjuk så då hände inte så mycket, nåt besök av Malin, Emil och Sid blev det väll förstås! Helgen bjöd på minst sagt tråkiga nyheter. I söndags morse ca 04:30 ringde det på dörren. Jag går halv vaken och öppnar. Där står två poliser som säger att dom söker Robin Olsson...! Jag blev livrädd men släppte självklart in dom. Jag väcker Robin som sover på soffan, och säger "det är två poliser här som vill prata med dig!". Han vaknar till och poliserna ställer sig vid honom bredvid soffan. Dom frågar om det är han som är Robin och säger att dom har tråkiga nyheter.. Dom frågar om ............ .......... (vill inte nämna några namn) är hans pappa och han svarar ja det är det. Då säger dom att han har avlidit inatt i hjärtstillestånd....
Robin hade ingen kontakt med sin pappa längre och har inte haft det sen han var liten. Själv har jag aldrig träffat honom. Men pappa är ju alltid pappa. Så det har varit tunga dagar nu... Man tänker väldigt mycket... Och även om jag inte kände honom så var han ju farfar till mina barn... Och han var för ung för att det här skulle hända...
Vi måste ta vara på tiden vi har och tala om för dom vi älskar hur mycket dom betyder för oss för man vet aldrig när det är för sent...

2 kommentarer:

Fia sa...

Hahahaha ja vet.Det är min stora intresse, tyvärr ett väldigt dyrt =)

Malin sa...

ja det måste vi!!

Jag, emil och sid vi älskar då dig, robin och sessorna :D

Och bara för att jag skrev så, så kommer våra karlar tycka att de va bögigt skrivet! Men de skiter jag i ;D