onsdag 16 februari 2011

Slö dag

Idag har jag en riktigt slö dag, jag har bestämt mig för att inte göra någonting mer än det nödvändiga. Jag har inte ens tagit på mig en bh..
Igår var jag så löjligt frusen hela dagen, gick omkring i dubbla tjocktröjor men frös ändå! Vet inte vad det var, trodde ett tag på att jag höll på att bli sjuk men det verkar inte så idag tack och lov..! Hanna var hit en sväng igår, åt middag med oss och när ungarna somnat spelade vi en runda Alfapet, jag förlorade men det är kul ändå!
Det här vädret gör mig så trött och less... När ska det sluta snöa!? Jag vill ha soool!! Jag vill ha vår och sommar!! Jag är less på vintern nu! Jag fick hem kläderna till tjejerna som jag beställt från HM i måndags och det hjälpte ju inte eftersom det är sommar kläder. Jag känner ett starkt behöv av att shoppa nu, vet inte varför men jag vill bara köpa, köpa! Hade velat åka till Valbo den här månaden men det får vänta eftersom Robin har fått jobba så lite så blir det till att snåla om pengarna ska räcka till. Min yngsta lilla syster blir 15 nästa vecka! 15! Jösses. Sen bli äldsta lilla syster 18 i April! Vart tar alla år vägen, och vad köper man 18års present? Jag minns inte allas vad jag fick när jag fyllde 18... Alltså jag fick ju körkortet och det får ju även hon, sen fick jag en bil men det är lite över våran budget! Kom gärna med tips om ni har några bra idéer! Nu ska jag fortsätta att göra ingenting innan tjejerna vaknar igen för då får man inte sitta still längre!
Ha en skön onsdag!

Inga kommentarer: