onsdag 9 februari 2011

Onsdag

Förlåt för att jag är så makalöst dålig på att uppdatera bloggen!
Jag och Robin hade en jätte mysig kväll i lördags. Vi tog hem kina mat, drack lite öl och lite likör, lyssnade på musik, pratade minnen och bara mös. Dagen efter sov vi långt in på dagen och låg kvar i sängen ännu längre!
Jag åkte själv för att hämta tjejerna för Robin hade inte tid. När jag kom till mamma så ignorerade A & T mig helt och hållet! Snacka om hjärtekrossande! När Tove slog sig fick jag inte ens trösta henne.... Men efter ett tag så började dom tina igen och det kändes bättre! Veckan har varit lugn, vi hade Malin, Emil och Sid här i måndags och dom kommer igen idag och ska smaka på semlorna som jag har bakat nu på morgonen, hoppas att dom är goda! Igår var vi till flickornas farmor och åkte lite pulka i det fina vädret! På fredag kommer mammorna på besök, då ska jag bjuda på färskpasta och en pastasås med räkor som jag hoppas är god, jag fick receptet av min pappa och Robin äter inte räkor så morsorna får bli mina testkaniner! Och så ska vi äta semla såklart! Nu ska jag torka mitt nytvättade hår.

Inga kommentarer: