måndag 31 januari 2011

Uppe tidigt

Är uppe tidigt idag, men hellre det om jag får sova på natten! Har varit riktigt kass på att blogga på sistone men jag har inte orkat, lusten har inte infunnit sig alls.
Nätterna är fortfarande sådär... Det är väldigt olika men vi har inte haft någon jätte jobbig natt på hela veckan. Ibland när Agnes vaknar på natten så ska hon inte ha välling nu för tiden. Det är ju den som gör att dom somnar om och när hon då inte vill ha så är det oftast bara att kliva upp en stund.. Ser fram emot nästa helg när tjejerna ska sova hos sin mormor en natt så att jag får sova ostört, och att jag och Robin ska gå ut och äta och roa oss lite. Är såklart lite nervös också eftersom dom inte sovit borta förut, jo en gång, då också hos min mamma men då var jag och Robin med. Så på dom här, snart 14 månaderna har jag inte varit utan mina små troll mer än några timmar!
Igår var vi på kalas för Sandra, vi fick jätte god kycklingsallad, nästa gång jag gör sallad måste jag köpa krutonger! Och såklart kaffe och en jätte god hallon/blåbärs kaka som jag måste ha recept på! Annars så har vår helg varit väldigt lugn. Idag är Robin ledig så jag vet inte vad vi ska hitta på, blir nog en hemma dag känn det som. Hoppas att mina barn behagar att somna om snart så jag får krypa ner under täcket en stund till.

Inga kommentarer: