måndag 3 januari 2011

Min lilla Agnes..

Förstår inte vad det är med Agnes.. La dom vid 9 igår kväll, Agnes sover till tio, då är hon så hysterisk att Tove vaknar. Dom är vakna till kl 01, då lägger jag mig också, Agnes vaknar igen kl 02 helt hysterisk, det ända som hjälpte var att gå och vagga henne, även denna gång skriker hon så att Tove vaknar. Kl 05.40 la jag dom igen, jag lägger mig 06.00 i förhoppning om att dom verkligen har somnat ordentligt. Agnes vaknar igen kl 07.10, men nöjer sig med lite välling och somnar om till 08... Gissa om jag är trött..? Och det som är mest obehagligt med allt är att hon har inte velat ha någonting att varken äta eller dricka på hela natten, kan det vara några bamsingar till tänder på gång eller vad? Hon har haft feber i 3 dagar också, idag är hon äntligen feberfri. Natten till igår var också problematisk då hon vaknade efter att ha sovit en timme och sen tog det över två timmar att få henne att somna om... Nu sen vi vaknade och klev upp har hon varit super gnällig och visar ingen aptit, hennes natt blöja var i stort sett torr så jag har försökt fått i henne vätska men hon vill inte ha.... Jag hoppas att hon äter lunch ordentligt sen, om inte så kanske det är dags att ringa rådgivningen..?
Hur har era barn varit när kindtänderna ska fram? Dela mer än gärna med er!
Dom sover just nu så jag ska vila lite jag med, tröttheten har fört med sig en jobbig huvudvärk också...

Inga kommentarer: