torsdag 13 januari 2011

En till natt med vakna timmar..

Inatt var vi vakna igen mellan tjugo i ett till kl tre.... VARFÖR SOVER INTE MINA BARN?! Jag blir galen snart.... Båda vaknade tjugo i ett, snabbt som ögat ger jag dom välling, plus att jag killade båda två i håret som dom har somnat av jämt förut, men båda två tvärvägrade att somna om.... En natt till sen får dom flytta tillbaka in i vårat sovrum och hoppas på att det fungerar bättre, så här orkar jag då inte ha det.

Har kommit på att jag skriver väldigt lite om mig själv i bloggen. Det var därför jag gjorde inlägget "om mig" tidigare i veckan, är det något mer ni vill veta så är det bara att fråga :) Känner att jag har väldigt dålig fantasi också angående inläggen, det blir bara samma, samma.. Jag ska försöka få till det så att det blir lite roligare läsning när allt har ordnat sig med nätterna och så.
Har försökt fått till det så att jag kan MMSa inlägg från mobilen så att det blir lite oftare men jag får det inte att fungera... Är det någon som vet bättre hur jag ska göra? Man ska ju skicka en kod från mobilen men det verkar inte som att det kommer fram...
Här kommer lite söta bad-bilder från i tisdags :)




Mammas Gofisar, Älskar Er Så Mycket ♥

2 kommentarer:

Ewa sa...

Hej hittade din blogg genom sandras blogg:) Söta tjejer ni har:)
Dom är inte för tidigt födda va?? mina föddes nämligen i v 26../ewa

the four of us sa...

Hej, jaha :) Dom är födda i vecka 35+4 så en månad ungefär men det är inget som märks. oj, det var tidigt, hoppas att ni mår bra allihopa :) Hur gamla är dom nu? Flickor eller pojkar? Har du ingen blogg? :) MVH Linn