torsdag 27 januari 2011

Bilder från gårdagen

Orkar inte skriva många rader idag, vi hade en super trevlig dag igår med alla mammor och barn! Nästa vecka är det min tur att bjussa på lunch :)
Inatt har vi haft kul.... Vi la tjejerna vid 21:20, Agnes vaknade igen vid 22 och skulle inte somna om. Tove vaknar så vi är uppe allihopa, jag minns inte riktigt när Tove somnade om men vi var uppe till 03:30 innan Agnes somnade! Hon var så där jobbigt hysterisk igen och verkade ha ont så hon fick alvedon och vi gjorde allt för att hon skulle bli lugn, det slutade med att vi låg i våran säng, lyssnade på musik och myste! När hon lugnat sig så bäddade jag ner henne i sin egen säng igen med välling, men icke... Jag grät till slut för att jag tyckte att det var så himla jobbigt.. Men nu så är vi, inte pigga kanske men gladare iaf! Håller på att diska och tvätta för fullt, sen ska det handlas.







Inga kommentarer: