måndag 6 december 2010

Uppdatering

Börjar med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen, har inte haft tid är väll överdrivet men jag har inte känt för det.

I lördags hamnade vi hos barnens morfar och mostrar. Jag kom helt plötsligt, från ingenstans på att jag ville åka till pappa så då gjorde vi det. Där fick vi lövbiff och potatiskrocketter med bea och sallad. Vi blev kvar där ganska sent, tror vi åkte hem vid halv åtta. Så tjejerna kom inte i säg fören vid tio eftersom dom hade sovit hela vägen hem, sen vaknade dom om vartannat och sov väldigt oroligt hela natten. Tror det blev lite fel det där med att dom sov en timme mellan halv åtta och halv nio och sen kom i säng sent. Igår var vi bara hemma och tog det lugnt, jag bakade lite mer chokladbollar till kalaset men mycket mer än så blev det inte. Idag när Robin kommer hem så ska vi åka och köpa födelsedags presenter åt tjejerna som dom ska få på tisdag, dom får ju alla andra presenter till helgen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir något roligt, ska även dammsuga och tvätta idag. Nu ska jag ta mig en kopp te och sjunka ner i soffan medan barnen sover.

Inga kommentarer: