onsdag 1 december 2010

Hmm

Vi fick en bajsig start på dagen idag. Tjejerna åt frukost, efter frukost av med pyjamas och blöjor, Tove bajsar på golvet.... Men det var bara att duscha henne och torka upp oredan så nu är vi back on track igen.
Just nu sover damerna en stund så jag har suttit och kikat på lite barnkläder. Jag skulle vilja beställa hur mycket som helst! Men plånboken säger ifrån nu. Och dessutom så fyller dom år nästa vecka så jag håller tummarna för att det kommer lite kläder då! Tänk att mina små bebisar blir ett år på tisdag.. Sjukt!
Idag ska jag dammsuga, har även en maskin tvätt som snart ska hängas. Sen funderar jag på om vi ska våga oss ut på promenad i kylan, har ett paket med lite julklappar som jag har beställt som har kommit och jag är så nyfiken, vi får se, det är ju bara -10...
Nu när jag har vant mig lite mer med hårfärgen så älskar jag den! Känns riktigt skönt att jag äntligen har gjort något annorlunda! Härligt!

Inga kommentarer: