söndag 26 december 2010

Annan dan

Då var det redan annan dan, vi har haft en kanon mysig julafton, lite kall men annars jätte bra. Tjejerna fick så mycket julklappar, kläder, strumpor, leksaker, pengar, gunghästar, små bilar att åka på, leksakskök och mycket, mycket mer. Själv fick jag/vi kaffeperkulator, digital-fotoram, mortel, vin, pengar m.m.
Igår var vi till Bollnäs och kikade lite på mellandags rean men jag höll i pengarna så vi kom hem i stort sett tomhänta. Jag blir så snål ibland :P
Idag har vi inga planer än, Robin är inte så pigg, han har haft feber och hosta i två dagar nu. Tjejerna håller sig till hosta och lite snuva och själv är jag helt frisk fortfarande :)
Nu måste jag byta blöja och klä på småtrollen.

1 kommentar:

Helena sa...

Hej!
Tack för kommentaren! Ja, jag älskar den leksaken och hoppas att Isa kommer gilla den oxå=) Vi har köpt den till 3 barn i släkten innan vi själv hade barn=D Ja jag har hört att den kan prata lite när som helst, haha! Man får vara beredd=) Fördelen är att dom minsta bebisarna får den att prata utan att trycka så hårt på den=)

Vilka mysiga barn du har, tvillingar är ju så mysigt=) Är det du som brukar vara hos Sandra med tvillingarna? Kanske blandar ihop nu....

God fortsättning!!