måndag 15 november 2010

Skärpning

Inte en enda kommentar i förra inlägget trots att jag vet att jag hade över 10 besökare igår! Skärpning :)

Igår var som sagt flickornas mormor och mostrar och hälsade på, vi åt grillad kyckling och potatissallad till lunch som dom hade med sig, sen fikade vi och lekte med ungarna. Agens och Tove visade också att dom kan gå några steg!
När ungarna hade lagt sig blev det Beck för min del och Robin åkte och tränade.
Tjejerna har precis ätit upp sina frukostmackor och jag sitter just nu och ger dom blåbärsyogurt, sen blir det lite bus en stund tills dom blir trötta igen och vill sova sin förmiddagslur. När dom har somnat ska jag plocka ur diskmaskinen.
Idag måste vi handla, det lät även som att vi ska hälsa på flickornas faster och kusin.

Inga kommentarer: