tisdag 23 november 2010

Orkar inte längre

Hade tänkt baka lussebullar nu men när jag läser receptet så har jag ju köpt ett paket saffran för lite... Suck...
Igår gjorde jag jul här hemma. Höll på hela dagen men nu är det klart. Känns skönt att ha det gjort, och mysigt! Hade planer på att ta en promenad idag också men det blåser så hemskt så vi struntar nog i det.

Igår pissade Sigge i barnvagnen! Fy Fan vad less jag är på den där katten nu! Jag hittar kattpiss lite här och där var och varannan dag. Jag skulle så gärna vilja hitta någon annan som vill ha honom som orkar ta tag i det, för jag orkar inte lägre!

1 kommentar:

Marie sa...

Visst är det jobbigt när man inte orkar med djuren :( Våran katt Sally tog bara in en massa råtter hela tiden så hon fick flytta till Hans-oves mamma.. Du får gärna knäppa kort på nya lgh och lägga ut så man får se hur det ser ut :) Vi verkar aldrig komma iväg och hälsa på er ju :p kram