lördag 6 november 2010

NEJ!!!

Åh Nej!! Jag tror att jag håller på att få urinvägs infektion!! Jag har haft det en gång förut när jag var gravid och jag vill aldrig någonsin ha det igen! Mamma har alltid kört med att man ska dricka äppelcider vinäger så fort man känner något, så nu har jag gjort det. Hoppas, hoppas att jag slipper få det....
Idag ska Robin kika på våran bil, den är nämligen väldigt trögstartad ibland... Vi har bytt startmotor på den för ett år sen och det är nog dags igen nu... Vi köpte en från biltema så den har väll gjort sitt verkar det som...
Funderar starkt på att bjuda tjejernas faster och kusin på fläskytterfilé och potatisgratäng ikväll.
Nu är mina knasiga barn trötta igen fast vi klev upp klockan åtta, visserligen så vet ju inte jag hur länge dom har varit vakna innan dom väckte mig.. Så jag ska nog lägga dom en stund snart.

Inga kommentarer: