onsdag 17 november 2010

...

Jag längtar så mycket till jul att jag tror jag blir knäpp snart! Men nästa helg ska det julpyntas i alla fall så vi får hoppas att det dämpar denna längtan lite grann. Jag hinkar julmust som en galning, tycker att det är så himla gott!
I helgen som kommer ska vi åka på ikea och shoppa lite smått och gott, framför allt gardinstänger så att jag kan sätta upp julgardinerna! Ska även köpa lite saker som pekskydd till alla eluttag och spärrar till skåpen i köket. Små fröknarna är ju överallt där dom inte ska vara :P

2 kommentarer:

SandraMadeleneJohansson sa...

Jag längtar också till jul! Adventsljusstakarna plus stjärnor åker upp redan i helgen här :) Jag kan inte vänta!

Erbjudandet på stolarna är ända fram till julafton så vi hinner :) Tack i alla fall!

Kram

Marie sa...

Hur stora är dina tjejer nu? i vikt och längd, tycker dom ser så långa ut :) kram