torsdag 25 november 2010

AAHH!!

Jag klev nyss i en pöl av kattpiss! AARRHH!!! Jag la en ny tvättad matta i köket när jag hade julpyntat, dagen efter hade han pissat på den! Är det någon där ute som känner sig manad att ta honom och kanske kan få ordning på honom? För jag orkar inte mer, jag kommer åka med honom till veterinären och ta bort honom snart, det låter hemsk men han har hållit på så här till och från sen jag tog hem honom för tre år sedan och nu är det värre än någonsin.

Från tråkigt till roligt. Idag kommer Sandra och pojkarna och Malle och Alva på besök. Det ska bli riktigt roligt för det var så länge sen vi sågs nu!

Nu ska jag klä på mina små damer som ränner runt i pyjamas, vi har ju varit uppe sen halv sju så det är väll dags för en torr blöja och lite kläder nu.


Inga kommentarer: