tisdag 17 augusti 2010

Underbart

Åh jag har sovit som en prinsessa inatt. Jag gick och la mig vad 22.00 och fick sova ända till 04.20 när Robins klocka ringde! Helt underbart! Idag ska jag och tjejerna ta en liten promenad till vår lilla byaffär och köpa mjölk och bröd. Jag hoppas att vi slipper regn idag men det ser inte lovande ut...
Ska beställa bilbarnstolar idag också, det blir två sånna här
Akta graco duoflex xtp 10 lion, dom kostar bara 1695 plus frakt 75 kr. Jag vägrar köpa svindyra bilbarnstolar, dom växer ju ur dom och sen när man säljer dom så får man bara några hundralappar för dom. Tycker att dom här verkar bra och bekväma så dom blir det.

Flickorna är uuur söta nu! Dm ligger och kikar på varandra genom spjälorna i sängarna, och skrattar år varann!!! Dom är så himla söta! Försökte filma lite av det igår kväll med Robins telefon men det var så mörkt, ska försöka filma det idag istället, ni måste se det!
Flickornas farmors katt har fått kattungar också och häromdagen när vi var där så satt jag Tove vid korgen som katterna ligger i, då började hon asgarva sen satt hon där och skrattade åt kattungarna en stund! Jag får inte nog av deras underbara skratt, hjärtat smälter!
Nu har mina prinsessor vaknat, bäst jag går och hämtar dom!

Inga kommentarer: