måndag 9 augusti 2010

Trist!!

Fy vilken trist väder, det regnar som tusan, det är visserligen ganska varmt men vad gör det när man inte vill gå ut... Vad ska jag och tjejerna göra idag då tro? Jag har ingen lust att sitta hemma hela dagen bara för att det regnar, vi hittar nog på nåt, jag ska iaf koka saft förr eller senare. I lördags var vi hos tjejernas farmor och tvättade bilen och sen bjöd vi dom på wokgryta. Igår var vi först till min mormor och morfar och hälsade på, min mormor har ju brutit benet så jag ville dit och se hur det var med henne och hon mådde trots omständigheterna bra sån tur var, där plockade jag lite rabarber som jag ska göra rabarber och hallon saft av. Sen vidare till mamma och plocka hallon (det är kanske 100 meter mellan mammas hus och mormor och morfars). Efter hallonplockandet åkte vi vidare till min pappa där vi fick grillat. Det var en liten uppdatering av våran helg, det blev ett kort och rakt inlägg men det får ni ta :) Nu ska jag ta och klä på brudarna för dagen sen ska jag ringa Robins mormor och fråga om jag får låna hennes "saftmaja".

1 kommentar:

Sandra sa...

Hej!

Ja absolut, kan vilken dag som helst tror jag :)

Kram