måndag 26 juli 2010

Fått hem soffan

Det blev att vi åkte med tjejernas gammel farmor till stan och handlade idag. Jag funderade så mycket på vad jag skulle göra att jag nästan blev hemma, men tänkte att jag skulle åka till henne och fika i alla fall då, men då hade hon inte kunnat långa någon bil för att handla så då tog jag med henne så hon fick göra det. Har ju bilen imorgon också så vi får se vad vi hittar på då.
Idag hade Robin soffan från mamma med sig hem, skönt att få bort den gamla! Nu är det bara tvbänk och nya stolar till matbordet kvar på listan, och en ny bostad förstås! Från och med imorgon är det bara att gå och vänta på svar ang lägenheten.. Känns inte alls bra, tror inte att vi får den faktiskt..
Nu ska jag väcka Robin som somnat på soffan och ta med honom ner under täcket i sängen i stället.

Inga kommentarer: