torsdag 8 juli 2010

Ensam

Flickorna sover och Robin är och lägger in ett golv hos sin mamma så här sitter jag, ensam i soffan.. Kan vara skönt ibland men det här var inte en kväll som jag lände för det. Tror och hoppas att Robin kommer snart så vi får mysa ner oss i sängen vi med. Vi ska inte åka iväg fören klockan 15 imorgon så vi får se vad vi hittar på på förmiddagen, men känner jag min sambo rätt så sover han nog gärna till mitt på dagen... Tar nog med mig flickorna på en lång promenad bara och tar det lugnt tills vi ska åka. Tråkigt att jag glömde att knäppa några kort idag, känner att det är dags för ett inlägg med lite bilder, får knäppa lite på kalaset imorgon och lägga upp. Flickorna ska ha uuursöta rosa klänningar med vita prickar på som dom har fått av farmor, om det inte blir super varmt, det är nämligen lång arm på dom. Nu ska jag kika klart på Simon och Tomas.

4 kommentarer:

Emma sa...

Vecka 39+5 :-)

De va väl riktigt fina vikter på dina flickor för veckan?

Emma sa...

Jaa, vi bodde där i en lägenhet.. Just nu är framtiden osäker men kanske att man hittar tillbaka, det vet man aldrig. Hittade dig på Sandras blogg och läste igenom nästan hela din blogg när jag hade tid över. Kul att "läsa ikapp" lite eftersom det är tvillingar. :-)

Emma sa...

Vi står på lite standby när det gäller boende, men just nu är vi hos min mamma iallafall. >Ja, det känns roligt att läsa om andras erfarenheter o lösningar i vardagen..

Emma sa...

vi provade det, men det gav ingen effekt.. Men ofta så skriker de som tokar och sen händer något i blöjan eller så rapar de..