fredag 23 juli 2010

Alldeles nervös

Jaha, då var det fredag igen. Flickorna sover lite middag och jag har precis pratat med hyresvärden ang lägenheten vi tittat på och förälskat oss i. Ringde för att ge dom mitt nummer då Robin inte har telefonen på sig när han jobbar, och tur var väll det, för tydligen så om vi skulle få lägenheten och Robin inte skulle svara så kunde det tydligen hända att dom tog och ringde upp nästa i listan! Frågade även om vi hade goda chanser eftersom Robin har stått i bostadskö sen juli 2008, och då fick jag till svar "nja, det finns dom som har tre gånger mer köpoäng än er också så.." Hon gjorde mig alldeles nervös... Usch... Tänk om vi inte får den, bara tanken gör mig arg och ledsen! Sista anmälningsdag är på måndag och det kunde ta några dagar innan man får veta om vi fått den eller inte eftersom det var många i personalen som har semester nu, snacka om att jag kommer att gå och vänta och vara nervös nästa vecka! Stackars mig...
Imorgon ska jag och Robin åka ner till Sala och köpa ett matbord och ett soffbord, tjejerna ska vara hos min mamma och syster, det ska bli roligt att åka på en till lite utflykt, bara han och jag. Nu ska jag ta mig en kopp te och lugna nerverna innan tjejerna vaknar.

1 kommentar:

Marie sa...

Hoppas ni får lägenheten så ni slipper trängas så länge till :) Kram från oss