tisdag 29 juni 2010

Trött

Har sovit på tok för länge inatt känner ja, somnade vid 22 och väcktes klockan 8... Så nu är jag super seg, men jag kvicknar nog till senare. Igår gjorde jag inte så mycket mer än att städa och plocka lite och tog en promenad. Idag har jag heller inga planer.. Det här med att jag inte har någon bil börjar verkligen göra mig smått galen, jag kommer ju ingenstans! Det är sommar och jag är mamma ledig, det kan ju inte bli bättre! Jag vill hälsa på nära och kära och kunna åka och handla och bara slänga in oss i bilen och åka till stranden... Det var aldrig tänkt att jag skulle vara hemma utan bil, men nu verkar alla tycka att jag inte behöver någon och det irriterar mig.
Nu ska jag äta frukost.

1 kommentar:

Marie sa...

Jo vi hade det jättebra, vi var hos min syster å åt god mat å så :) de regnade på fm när vi var upp med husvagnen men sen blev det soligt igen! Krukorna är köpta på dollarstore :) jag förstår att du blir galen utan bil, de skulle jag också bli!