måndag 14 juni 2010

Tidigt

Tidig morgon igen, första på rätt länge faktiskt. Dom är så duktiga på att sova mina underbara barn :) Men halv 5 imorse ville dom upp, så det vara bara att dra sig upp det. Nu sitter jag med en kopp te i soffan och väntar på att dom ska somna en stund igen efter lite välling. Har druckit te som en dåre nu när jag har varit förkyld, har alltid hatat det, men nu tycker jag det är riktigt gott.

Åhh herre gud! Höll just på att få hjärtattack när tidningen ramlade in genom ytterdörren!

2 kommentarer:

Marie sa...

Jag sitter i kundtjänst på fortum, inte världens roligaste jobb kanske men jag trivs bra där :) Känner man att man är redo för barn spelar åldern ingen roll tycker jag.. Jo Tuva var också planerad, jag fick ett missfall i v.12 först i december -08 sen gick det bara någon månad innan jag blev gravid igen och då gick det vägen :) kram

Marie sa...

Ja hon flinar och pratar på väldigt mycket :) Är så mysigt att se hur dom utvecklas tycker jag :) Dina då sitter dom själv eller kryper än då? kram