måndag 24 maj 2010

Varför?

Jag vet inte vad som har hänt med flickorna, dom har börjat vakna flera gånger var varje natt utan någon riktig anledning, oftast vill dom inte äta heller utan vaknar och gnäller och ibland duger nappen och ibland inte. Dom somnar ju alltid om men det blir tufft när man inte är van det längre. Varför har dom slutat sova hela natten!? Det har varit så här i flera nätter nu. Jaja, det kanske går över.
Idag har vi bara varit hemma, så himla blåsigt ute. Jag skulle ha varit och lämna tillbaka nyckeln till sockenstugan så det kanske får bli en kort promenad lite senare. Flickorna sover nu så jag hade tänkt ta mig en kopp kaffe och gå ut och sätta mig på balkongen en stund, men solen försvann helt plötsligt så nu blev det både mulet och blåsigt, inte alls speciellt tilltalande.

Inga kommentarer: