lördag 8 maj 2010

Hemma igen

Då var man hemma igen efter ett besök hos Malin & Emil, flickorna har precis ätit och gått och lagt sig.
Jag kan bara säga guud vilken söt unge! En riktig solstråle. Men jag är förvånad över min reaktion, jag trodde att jag skulle känna "vill ha, vill ha, vill ha!" men det var inte alls så. Det jag istället kände var att det är skönt att den där tiden faktiskt är förbi, jag skulle inte orka med en så liten nu. Absolut ingen känsla av att jag inte vill ha fler barn, för det vill jag. Nu har jag tänkt så länge på hur ja ska kunna beskriva känslan på ett bra sätt i ord att jag fått totalt stillestånd så det får räcka så där :P
Här är lite bilder från kvällen. Nu ska jag ta mig lite kvällsfika sen ska jag krypa in under täcket, är så himla trött.

Här är lilla prinsen, Sid

Mys med pappa


Pappa Robin, Emil, Malin och barnen

Sid ligger och snuttar på mammas finger


Deras hund, Diesel, ville gärna vara med på kort

Oj, är mina bebisar så här stora!?

Inga kommentarer: