onsdag 12 maj 2010

H&M

Ja den här morgonen blev lika tidig den med, hal 5 ville flickorna upp, sen sov vi en stund mellan 6 och 7 igen.
Igår kom våra kläder från H&M! Skit kul, åh vad länge sen det var jag köpte så mycket kläder till mig själv. Flickorna fick en hel del dom med :) Nu återstår bara för mig att köpa ett par vira leggings då min klänning till dopet var kortare än jag trott och det ska jag göra redan ikväll, så att allt blir klart så fort som möjligt. Det som återstår sen är baket och att hämta dopklänning nr 2 hos svägerskan, men det tar vi i helgen tror ja. Går även och väntar på att prästen ska ringa, man vill ju träffas och gå igenom allt så man vet hur det går till och dom på pastoratet påstod att prästen skulle ringa 2 veckor före dopet men än har han inte ringt.

Inga kommentarer: