tisdag 20 april 2010

Vilken dag

Vilken dag, flickorna har varit så gnälliga och skrikiga. Jag har haft ett barn i famnen nästan hela dan. Och dom har inte sovit samtidigt nå långa stunder heller. Åkte och handlade när Robin kom hem och då sov dom och var lugna. Sen var det samma visa när vi kom hem igen. Men nu ligger dom och sover, allt skrikande har nog gjort dom väldigt trötta. Jag måste erkänna att det har tagit mycket på mina krafter också, har haft ont i huvudet hela kvällen nu. Tjejerna fick smaka blåbärspuré för första gången ikväll, det var gott. Och kladdigt! Jag är ganska pedant och jag måste försöka tänka bort det där beteendet nu. Men som det är nu så har jag jätte svårt för allt kladd, jag vill torka bort det hela tiden! Men det är en del av deras utveckling, dom lär sig av att kladda.

Agnes

Tove

Inga kommentarer: