fredag 30 april 2010

Tänker på er

Har inte bloggat något idag på grund av att jag har huvudet fullt, en del av det jag tänker på är Malin och Emil. Hon har alltså haft värkar sen i onsdag kväll, åkt in sen fått åka hem, sen åkt in igen och i morse hade hon inte öppnat sig något mer på hela natten. Hon hade sån tur va lyckats sova några timmar inatt men hon är väldigt utmattad, jag hade själv värkar i 19 timmar och det slutade med att jag bad om ett snitt, jag hade aldrig orkat krysta! Hur matt ska då inte hon känna sig som har hållit på så här länge!? Hoppas att personalen hjälper henne och fattar rätt beslut och verkligen lyssnar på henne, det var inte bara att övertala dom om att få göra ett kejsarsnitt kan jag tala om, och då räknades ändå min graviditet som riskgraviditet med tanke på att det var flerbörd. Ni ska veta att vi tänker på er! Hoppas att hon hör av sig snart igen, senaste smset fick jag kl 9.

Inga kommentarer: