fredag 23 april 2010

Snö

Det blev en promenad idag i alla fall. Och när vi var ute började det plötsligt snöa lite på oss.
Jag har även rensat den så kallade rabatten jag har, vette tusan vad som växer där. Jag har inte planterat något av det men det kommer lite blommor där varje år i alla fall. :P Tänkte leta mig en kruka att ställa utanför ytterdörren så att jag får plantera något själv i år i alla fall, kan ju inte påstå att jag har speciellt mycket tid till att böka runt i jord och smutsa ner mig.
Fick inbjudningskorten idag så nu har jag skickat iväg dom som ska skickas och delat ut dom jag kan. Min familj får sina nästa vecka.
Imorgon blir det IKEA, äntligen, har velat åka dit länge nu. Det ska bli härligt att komma iväg lite. Nu ska jag kika på Talang, natta flickorna, duscha och sen sova.

Inga kommentarer: