tisdag 13 april 2010

Snabb städning

Det blev en väldigt snabb städning, dammsög och städade badrummet bara. Det är ju ingen idé att städa noga den här årstiden. Katterna drar in grus och löv och eftersom att vi bor i lägenhet så måste jag ta in barnvagnen så när jag har varit ute med drar den med sig en del grus in. Men det gör inget, man får dammsuga lite oftare bara, årstiden är i alla fall helt underbar! Nu ska jag ta och diska, Agnes ligger med babygymet och Tove sitter i sin babysitter och tittar på, båda är väldigt nöjda just nu så man får passa på att göra det man ska. Och när jag höll på att damma så låg Tove med babygymet och så började hon plötsligt gny och låta väldigt bekymrad och när jag vände mig om så låg hon helt på mage! Dom har vänt sig från mage till rygg med inte tvärtom, inte fören idag! Nu är det Agnes kvar och dit är det nog inte långt, är bara en arm som kommer i vägen.

Inga kommentarer: