söndag 18 april 2010

Ja må hon leva, ja må hon leva.

Då har vi kalasat färdigt. Det var trevligt, kul att träffa alla, det går ju tyvärr några veckor mellan gångerna nu. Syster fick mest "flytta hemifrån saker", av oss fick hon glas och en stor kockkniv. Flickorna har lagt sig men är inte ett dugg trötta, dom sov på vägen hem och vi kom hem strax före åtta. Så det tar nog sin lilla tid innan dom somnar igen. Jag kom ihåg kameran också så här är lite bilder från dagen. Imorgon blir jag billös!! Usch, det tycker jag inte alls om, jag är ju så rastlös. Men vi får gå på långpromenad och städa lite så ska det nog bli bra. Robin börjar på nytt jobb imorgon så det ska bli spännande.

Födelsedags barnet skär sig en bit urgod marängtårta

Mmm

Jag har precis fått Tove att somna

Pappa Robin & super trötta Agnes

Hon med kameran är flickornas mormor sen på höger flickornas gammel mormor, gammel moster och hon med skeden är deras moster, min yngsta syster. Och på vänster deras gammel morfar och morfar.

Agnes

Tove på kökssoffan

2 kommentarer:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

Hallå!
Jag gjorde vanliga cupcakes med hallon i och hallonfrosting samt choklad cupcakes med chokladfrosting.
Kronorna är inte gjorda av marsipan då vi nästan hade ett sextiotal gäster på dopet och jag var osäker på om någon kanske var allergisk emot nötter -så jag gjorde av sugerpaste.
Är precis som marsipan i konsistensen men enbart gjort på socker.

Vi ska döpa honom 12 juni. Vilket datum har ni?

Ja vi har också haft en mysig helg, pappa J var hemma HEEELA helgen. Det händer bara varannan helg så de helgerna han väl är hemma är alltid extra underbara. Hihi.
Kram&godnatt

Moster Sanna sa...

Gud vilken otroligt ful bild på mej haha