lördag 17 april 2010

Händelselös dag

Idag blev en väldigt händelselös dag, men ibland kan det vara skönt också. Imorgon bär det iväg på kalas i alla fall. Det ska bli roligt. Hon blir nog förvånad lilla syster när hon får våran present, den är nämligen inslagen i julpapper! Jag var helt stup säker på att jag hade presentpapper hemma men icke, så det fick bli det papper som fanns. Tjejerna har redan lagt sig, ska försöka få rutin på att dom ska sova klockan åtta istället för halv nio, tycker att det är lite sent. Nu blir det körslaget sen ska jag slänga mig i duschen och gå och lägga mig. Somnar dom tidigare, vaknar dom nog tidigare. Och dessutom somnade jag inte fören tjugo i två natten som var. Imorgon kommer lite bilder från kalaset, ska för en gång skull komma ihåg att ta med mig kameran!

Inga kommentarer: