lördag 24 april 2010

Dagens fångst

Har precis badat flickorna, nu ska dom snart äta och gå och sova. Dom har varit vaken i stort sett hela tiden på IKEA och köpcentret. Dom sov en liten stund där och sen har dom sovit på vägen dit och hem så dom är nog trötta nu.
Dagen har varit lyckad tycker jag, vi hittade det vi skulle ha och vi fick sällskap av Emil och Mariette idag också, det var trevligt, vi ses inte så ofta länge tyvärr.
Idag köpte jag också klänningar som flickorna ska ha efter dopet, ursöta! Nu är det bara jag som ska ha strumpbyxor och skor sen är alla kläder till dopet klart.
Usch nu har jag så ont i huvudet så nu orkar jag inte titta på dator skärmen mer men har är bilder på dagens fångst :P

Flickornas kläder till dopet

Mata set, muggar, skålar, tallrikar, lock man sätter över maten i micron och en isform

En mobil till skötbordet

En varsin stol

Inga kommentarer: