onsdag 14 april 2010

Äntligen

Idag har jag äntligen bokat kyrkan för dop! Jag trodde att jag var ute i ganska god tid i alla fall när det gällde att boka kyrkan, men det visade sig att det fanns en tid i maj som passade med sockenstugan. Så det var bara att ta den. I juni fast det förövrigt inte en enda. Det ska bli så himla roligt med dop. Längtar faktiskt redan.
Har även skrivit klart inbjudningskorten som snart ska skickas ut och kommit fram till vart jag ska köpa tårtor.
Nu måste ni tycka till om dopkläderna! Jag har verkligen fastnat för dom och jag vet inte hur jag ska tolka att ingen har kommenterat dom.. Har även hittat en klänning åt mig själv som jag tycker om, får se vad sambon tycker.
Har varit på promenad med Mariette på förmiddagen, sen följde jag med in till henne en stund och pratade lite medans flickorna tog sig en rejäl tupplur ute i vagnen. Barn sover så grymt bra ute. Blir ensam en natt till, var tydligen mer jobb än dom trott.
Tjejerna har precis suttit modeller till fotot som ska vara på inbjudningskorten, men jag är så fjantig så jag inte vill lägga ut det här förän jag skickat ut inbjudningarna. :P Men det blev riktigt sött!

1 kommentar:

Satu sa...

Hej vännen!
Va roligt att få tvillingar som första och andra barnet.
Hur funkar allting för dig? Känns allting bra? Blir det några fler barn senare i framtiden? :)

Fick dina tjejer komma hem med sonden?
Kram Satu
www.mybabydolls.blogg.se